Mahamadou Diarra är glad över att få stanna i Real Madrid, även om han inte kommer spela


Real Madrids Mahamadou Diarra vill fortsätta spela för den spanska huvudstadsklubben.
Mahamadou Diarra

Mahamadou Diarra
är en av spelarna som Mourinho inte har några planer för denna säsong. Men, han har ändå stannat med de spanska giganterna, Real Madrid, eftersom de misslyckades med att hitta en klubb för Malis kapten under sommarens transfermarknad.

"Jag är väldigt glad över att stanna här. Jag har alltid bevisat att jag är professionell" sa Mahamadou Diarra till den spanska tidningen AS.

"Även om jag spelar eller inte, kommer jag fortsätta här."

Diarra gick från Lyon till Real Madrid under Fabio Capellos order för en summa på 27 miljoner euro och kan lämna klubben gratis nästa sommar, då hans kontrakt löper ut.

Skriv en kommentar