Manchester United planerar att erbjuda ett nytt bud för Real Madrids Karim Benzema


Den franska Real Madrid spelaren, Karim Benzema, kan flytta till Manchester United i vinter.
Karim Benzema

De engelska giganterna, Real Madrid, ser ut att planera ett nytt erbjudande för Real Madrid anfallaren, Karim Benzema, om man ska tro The Daily Star.

Enligt engelska tidningar, har Karim Benzema misslyckat med att imponera på tränaren, Jose Mourinho, än så länge och den portugisiska tränaren ser ut att vilja sälja fransmannen under vinterns transfer marknad.

Även om de spanska jättarna köpte Karim Benzema från Lyon för 35 miljoner euro, tror man att han kan lämna Santiago Bernabeu för så lite som 15 miljoner euro.

Manchester United tränare, Alex Fergusson, är känd för att ha velat ha den franska stjärnan rätt så länge, och är redo att konkurrera med andra klubbar såsom Juventus, Lazio och Liverpool för 22-åringen.

Kommentarer

RM89

2010-09-07 - 21:48:21
Om dom hade tänkt att sälja honom för 15 Milj Euro, så tycker jag att han kan lika med stanna kvar och värma bänken.



Jag gillar inte Benzema och tycker att han ska säljas, men inte om vi förlorar 20 Milj Euro på det.



Om han ska säljas så tycker jag att man inte ska gå ner mer än 30 Milj Euro, annars får han vara kvar.



Sen för dessa pengar + lite till, så tycker jag att man ska köpa Gareth Bale(Vänsterback) och en anfallare, som back-up till Higuaian. Jag vill se en anfallare, likt Ruud Van Nistelrooy.



Men jag tycker att man ska göra dessa köp och säljningar till sommaren ist, då kanske Benzema har visat upp sig mer och kan kanske vara kvar då.



Halá Madrid <3

RM89

2010-09-07 - 21:51:00
Om dom hade tänkt att sälja honom för 15 Milj Euro, så tycker jag att han kan lika med stanna kvar och värma bänken.



Jag gillar inte Benzema och tycker att han ska säljas, men inte om vi förlorar 20 Milj Euro på det.



Om han ska säljas så tycker jag att man inte ska gå ner mer än 30 Milj Euro, annars får han vara kvar.



Sen för dessa pengar + lite till, så tycker jag att man ska köpa Gareth Bale(Vänsterback) och en anfallare, som back-up till Higuaian. Jag vill se en anfallare, likt Ruud Van Nistelrooy.



Men jag tycker att man ska göra dessa köp och säljningar till sommaren ist, då kanske Benzema har visat upp sig mer och kan kanske vara kvar då.



Halá Madrid <3

RMA

2010-09-08 - 08:46:03
Tycker inte att han ska säljas

Skriv en kommentar