Milans nyförvärv Robinho: "Jag vet att jag inte kommer få en bra mottagning av Madrids fans"


Real Madrids före detta stjärna kommer inte tveka över att fira om han gör mål i Bernabeu stadion.
Robinho

Den brasilianska och före detta Real Madrid anfallaren, Robinho, som nyligen undertecknade för den italienska klubben, AC Milan, sa att han skulle vilja vinna i Santiago Bernabeu när Rossoneri möter Los Blancos i Champions Leauges gruppspel.

I en intervju som den italienska tidningen La Gazzetta dello Sport publicerade, sa Robinho: "Det är en magisk fas. AC Milan har tillräckligt med teknik för att lyckas i denna utmaning."

"Jag vet att jag inte kommer få en god mottagning från Bernabeu fansen, men jag kommer definitivt fira om jag gör mål" fortsatte den före detta Real Madrid stjärnan.

"Jag vann i Real Madrid, men det skulle vara fantastiskt för mig att slå Jose Mourinhos lag samtidigt som jag bär Rossoneris tröja."

Kommentarer

A-E-T

2010-09-05 - 00:21:45
vi gav dig ett liv och det här är tacken?

Itian

2010-09-05 - 10:09:07
eller hur, du började lysa genom oss och detta är tacken?

Markusmadrid

2010-09-05 - 10:51:36
Vadå "är detta tacken"? Ni måste väl förstå honom, Real Madrid ville ju byta bort honom mot C.Ronaldo. Han snackar inte ens skit om Real han säger bara att han har planer på att fira om han gör mål.

reaaaaaaalmadriddddddd

2010-09-05 - 11:45:48
han gick från oss för pengarna skull när han hade startplats och allt då var vi tvugna att köpa robben som real ville byta bort honom mot ronaldo

reaaaaaaalmadriddddddd

2010-09-05 - 11:47:50
vi gjorde så att du blev stor detta är tacken ? du svek oss för pengarna skull när du hade startplats och allt 2006/2007

Markusmadrid

2010-09-05 - 11:51:09
Han gick inte bara för pengarnas skull, Real Madrid ville använda Robinho i en bytesaffär så att de kunde få c.ronaldo, då kände sig inte robinho önskvärd i Real Madrid så därför lämnade han.

hala madrid

2010-09-05 - 15:57:43
klaga inte på robinho, han betalade till och med själv flera miljoner för att komma till real har jag för mig. sen blev han behandlad som skit (likt alla holländare) när dom ville byta bort honom mot ronaldo, inte konstigt att han ville lämna efter det!!!

888

2010-09-05 - 16:50:38
Sant att han inte blev behandlad så bra.. Men kolla på M.Diarra, han behandlades som kung när han kom till laget och hade en given startplats, men nu behandlas han som skit, man räknar inte med honom.. Ändå så har han respekt för laget ..:)

Skriv en kommentar