Palermos president, Maurizio Zamparini, tror att han har hittat "den nya Kaká"


Zamparini är så förtjust av nyförvärvet, Joao Pedro, att han har utnämnt honom som den nya Kaká.
Ricardo Kaká

Palermo
s president, Maurizio Zamparini, är väldigt upphetsad för att han tror att han har hittat den nya Kaká.

"Han är den bästa brasilianska mittfältaren i sin ålder" förklarade Zamparini till Palermos TV kanal. "Jag måste berömma de som såg honom och de andra talangerna såsom, Pastore och Abel Hernandez.

"Jag är säker på att Joao Pedro kommer att vara en skillnad för oss, eftersom han kan spela en stor roll i mittfältet. Han har också en stor teknisk förmåga."

"Jag hoppas att jag har hittat den nya Kaká" avslutade Zamparini.

Kommentarer

Anonym

2010-09-04 - 13:52:51
ingen kommer kunna spela som den riktiha KAKA

omran

2010-09-04 - 13:58:25
jag hoppas att det är så att ni har hittat den nya

kaka

Anonym

2010-09-04 - 16:55:21
du bloggar inte lika mycket som förr

Skriv en kommentar