Sami Khedira: "Jag tar spanska lektioner tre gånger i veckan för att förbättra min spanska"


Sami Khedira tar spanska lektioner för att förbättra sin spanska.
Sami Khedira

Sami Khedira,
som var närvarande är med det tyska landslaget och kommer få spela i två svåra matcher mot Belgium och Azerbaijan, pratade med den tyska klubben Stuttgarter-Nachrichten och besvarade på frågor som rör hans nya klubb, Real Madrid.

"Mourinho har rätt, både Özil och jag är inte helt integrerade i laget ännu. Detta är normalt, eftersom vi har bara varit här i tre veckor" sa Khedira.

"Men jag tar spanska lektioner tre gånger i veckan för att förbättra mig. Jag är väldigt glad över att komma till Real Madrid, som är en betydelsefull klubb."

"Här, förväntar sig alla det bästa av mig och jag skulle vilja spela en betydelsefull roll inom detta lag."

Skriv en kommentar