Sara Carbonero: "Folk har missförstått mig angående Cristiano Ronaldo"


Sara Carbonero säger att folk har missförstått henne, och att hon endast sa något bra om Ronaldo.
Sara Carbonero

Sara Carbonero
, Iker Casillas flickvän, har gått ut och klargjort vad hon egentligen menade med sitt senaste uttalande om Cristiano Ronaldo och hans prestanda, efter att hon enligt rapporter kritiserade honom.

"Det enda jag sa var att Real Madrid betalade för mycket för honom, och därför behöver inte ha någon ursäkt för någonting. Jag vet inte varför man har gjort en så stor sak utav detta" sa den spanska journalisten.

"Nåväl, jag kan gissa varför det blev så. Det som hände var att man missförstod sammanhanget." 

"Jag pratade bara bra om Cristiano. Jag sa att han har iver som gör att han lyckas, för att han är en ambitiös spelare på planen. Det är ett gott uttalande om honom, inte något dåligt."

Kommentarer

Anonym

2010-09-23 - 18:54:53
hone så fucking sexig,,jag ville knulle henne från baken och där framme!!!

Anonym

2010-09-23 - 18:55:44
hon är så fucking sexig,,jag vill knulla henne från baken och där framme i evigheter !!!

hala madrid

2010-09-23 - 21:39:46
vem vill inte det :) tänk att få byta liv med casillas en dag ;)

Skriv en kommentar