Andy Townsend blev hotad av arga Real Madrid fans som trodde att han var Wolfgang Stark


Den förra fotbollsspelaren och nu tv-experten, Andy Townsend, berättade för den engelska median att arga Real Madrid fans trodde att han var domaren Wolfgang Stark.
Andy Townsend

I en restaurang i Madrid trodde fans att den förra Aston Villa och Chelsea stjärnan Andy Townsend var den tyska domaren Wolfgang Stark - och var nära att inte överleva händelsen.

Townsend sa att han blev hotad i en restaurang i Madrid efter att ilskna Real Madrid fans trodde av misstag att han var Champions League domaren Stark.

"Jag gick till en restaurang och åt när jag såg folk kolla på mig. Vissa av dem började ta kort och sedan kom en och gav mig en krukväxt, samtidig som han sa: 'Detta är för dig' med en rolig min på sitt ansikte" sa Townsend till The Daily Mail.

"Det var 10 utav oss som satt runt bordet och tänkte: 'Vad pågår här?'. När jag stod upp blev jag utbuad och när jag gick till toan blev jag förföljd. En servitör eskorterade mig till min plats.. Jag visste inte varför!"

"Sedan kom folk fram till mig, pratade aggressivt på spanska och det var en man som skrek på mig från den andra sidan av restaurangen.. Sedan gick det upp för mig. Eftersom jag fortfarande hade min UEFA ackrediteringen runt min nacke trodde de att jag var domaren. För dem var jag Wolfgang Stark! Så jag var tvungen att vända mig om och säga till dem att jag var från en engelsk television."

Kommentarer

Benjamin

2011-04-29 - 15:54:08
Hehe undrar vad som händer med den riktige Wolfgang Stark

Anonym

2011-04-29 - 18:40:29
han är i tyskland

Skriv en kommentar