Jose Mourinho: "Tror jag att Tottenham kommer att slå Real Madrid? - Nej"


Jose Mourinho medgav att hans spelare har större förväntningar på sig eftersom den portugisiska tränaren har redan vunnit Champions League titeln två gånger tidigare.
Jose Mourinho

Den portugisiska Real Madrid tränaren Jose Mourinho tror inte att den engelska klubben Tottenham Hotspur kommer att vinna mot de spanska giganterna i Champions Leagues kvartsfinal.

De två lagen kommer att mötas på Santiago Bernabeu stadion på tisdag, och den förra Chelsea och Inter tränaren tror att hans lag har vad som krävs för att besegra ett lag som för närvarande är i en dröm när det gäller Champions League.

"Jag har stor respekt för Tottenham och för vad de har uppnått denna säsong i Champions League" sa Mourinho enligt The Mirror. "Självklart har de förtjänat rätten att vara stolta över sin framgång, men tror jag att de kommer att slå Real Madrid? Nej."

"Det är min åsikt att vi är det bättre laget och jag är säker på att vi kommer att gå vidare från de två matcherna."

Kommentarer

AGRON

2011-04-03 - 15:29:37
Lagguppstälningen realmadridvs tottenham om ingen i real madrid är skadad så vill jag truppen ska se ut såhära



------------Casilias---------------

--Ramos--Pepe--Carvalho--Marcelo--

----------Alonso--Khedira----------

---Ronaldo---Özil---DiMaria---

------------Higuain------------

KOLLA

2011-04-03 - 16:42:15
nja mer typ såhär



-------casillas



ramos carvalho pepe marcelo



di maria alonso özil ronaldo



---benzema higuain

real är bäst

2011-04-03 - 17:44:47
det är två spelare som inte kommer spela Marcelo och benzema men min strart elva ser ut så här



Casillas



ramos pepe carvalho arbeloa



lass/khedira x.alonso



dimaria özil c.ronaldo



higuain



jag tror inte higuain får chansen från start men jag hoppas det

Higuainista

2011-04-03 - 19:04:48
Adebayor... omg.

Happy to have my baby back, atleast.

Anonym

2011-04-04 - 08:51:30
Moratas tid och shina. Han är säkert bättre än Adebayor (alla är), han och Higuain kan bilda ett bra anfall.

madriiista4life

2011-04-04 - 15:38:49
riktiga kuksugare folk är, i början när adde kom alla va skit glada hit o dit, han e grymmast när han gjorde 1mål, sen nu för han inte gör mål pga OTUR så är han semst hit o dit.. fan STÖDJ ALLA SPELARE OAVSETTTTT VEM DE ÄR.. SPELAR HAN I REAL MADRID SÅ VISA KÄRLEK O STÖD O VISA DU E EN RIKTIG MADRISTA.. Inte som någon jävla snorunge som börja hejja på real pga ronaldo o kaka.. skärp till er nu för fAAAAN!!!!!

HALA MADRID!

Anonym

2011-04-04 - 16:04:13
kan inte bloggaren skriva nya inlägg någon gång förfan

Mr.Fred

2011-04-04 - 16:21:26
Haha Adde är fet va. Men nu har Benzema kommit tillbaka från dom döda och Higge is back 2. så helt ärligt tycker jag vi ska släppa han och satsa på Morata som 3dje. Har du inte lärt dig att vi Madrid fans har tålamod som åsnor =P

Skriv en kommentar