Jose Mourinho: "Det finns ingen chans att jag lämnar Real Madrid"


Jose Mourinho förnekar rapporter som hävdar att han vill lämna Real Madrid, och bad Los Blancos supportrarna om ursäkt för sitt beteende i onsdagens Supercopa på Camp Nou.
Jose Mourinho

Real Madrid
s tränare Jose Mourinho har förnekat rykten som säger att han kommer att lämna den spanska huvudstadsklubben samtidigt som han bad om ursäkt till klubbens supportrar för sin handlingar i förra veckans El Clasico mot Barcelona.

Mourinhos kommenterar kommer från Real Madrids officiella hemsida efter att Canal+ rapporterade att den portugisiska tränarens talesman sa att "The Special One" har funderat på att lämna Los Blancos.

"Endast de som inte känner mig kan drömma, hitta på saker eller tro på att jag kanske kommer att lämna Real Madrid i detta skede" sa Mourinho till Real Madrids officiella hemsida.

"Jag tror att många människor blev överraskade av Real Madrids kvalité som visades under försäsongen och det skulle vara en överraskande nyhet för dem om jag lämnade klubben nu. Omöjligt!".

"Jag har en fantastisk president, som är väldigt intelligent och som jag har en bra relation med. Jag har också en generaldirektör som jobbar för klubben 24 timmar per dag, så min motivation är enorm. Det finns ingen chans att jag lämnar. Aldrig i livet".

Mourinho passade även på att be klubbens fans om ursäkt för sitt beteende i Camp Nou då spelarna och tränarna från både hållen hamnade i en konflikt.

"Jag skulle även vilja be alla Madridistas om ursäkt, och endast till dem, för min attityd i vår senaste match. Vissa människor är bättre anpassade till hyckleri inom fotbollen än jag är, och de gömmer sina ansikten och viskar djupt inne i tunneln."

"Jag kommer inte att lära mig att vara en hycklare eftersom jag inte vill det."

Kommentarer

Real Madrid 10

2011-08-23 - 20:17:24
Sewt är bra Mou att du säger att du inte vill lämna Real. Jag som trodde att han skulle lämna i sommar.

madriiista4life

2011-08-23 - 21:11:44
VIVA LA KING MOOOOU!!! Du är förlåten, och jag bryr mig inte om vad du gjorde! Du stod rakryggad upp för real när hela hyenaflocken utav barca spelare stormade mot marcelo.. Ok nypet kanske var onödigt, men roligt, men onödigt.. Men gjort e gjort, och går ej att ändra på.. Så vi madrista's går vidare och låter hycklarna barca fortsätta med sin vidriga stil... TRÅKIGT att det bara är mou som straffas utav det som hände, varför straffas inte peps assistent för?! Som enligt svensk lag gjorde en mildare grad för misshandel, dvs ett slag med öppen hand.. Såklart barca ska gå fläckfria utav det hela som hände..

Skriv en kommentar