Neymar: "Jag går igenom drastiska förändringar i min karriär för tillfället"


Neymar säger att han går igenom drastiska förändringar för tillfället och önskar att folk är lugna om bland annat en möjlig flytt till Real Madrid.
Neymar

Santos
anfallare Neymar har sagt att han går igenom drastiska förändringar efter ett år som gjorde honom till en av de mest eftertraktade spelarna på planeten.

Den 19-årige anfallaren, som nyligen kopplades med en flytt till Real Madrid, inkallades inte till VM 2010 för att spela med det brasilianska landslaget. Dock har han sedan dess visat sig vara en riktig talangspelare.

"Jag går igenom drastiska förändringar i min karriär för tillfället, men jag försöker att inte tänka på min framtid och på vad som kan hända. Jag vill bara jobba hårt med Santos och Brasilien för att fortsätta förbättra mig" sa Neymar rapporterar AS.

"Jag skulle vilja att folk lugnar ner sig. Jag är en person som bryr mig jättemycket om min karriär och jag kommer alltid att göra mitt bästa på planen."

Skriv en kommentar