Rafael Van der Vaart kunde inte vara lyckligare i sitt liv än när han flyttade till Tottenham


Rafael Van der Vaart, som har blivit en stjärna för Tottenham, är nöjd med sitt beslut att lämna Real Madrid för den engelska Premier League klubben.
Rafael Van der Vaart

Den förra Los Blancos stjärnan Rafael Van der Vaart är glad med sitt beslut att lämna Real Madrid för Tottenham i augusti. Den holländska stjärnan har blivit en av de bästa spelarna för Tottenham, och han har blivit känd över hela världen.

När han beslöt sig för att lämna Real Madrid, förklarade han: "Jag var rädd att jag skulle såra min farfar om jag lämnade, men han gav mig sitt välsignelse. Han sa till mig att han visste att jag var en bra spelare och att jag inte ska stanna där jag inte var välkommen."

"Han sa till mig att gå och hitta din kärlek någon annanstans. När jag sa till honom att jag skulle gå till Tottenham blev han så lycklig."

"Och jag kunde inte vara lyckligare i mitt liv. Tottenham är en stor klubb. Spelarna är fantastiska och så jordnära. Och det hjälper att spela för en tränare som Harry Redknapp som har så mycket tro på dig."

Kommentarer

Ronaldo

2011-01-16 - 14:12:28
Jag är Glad när du är lycklig.

Skriv en kommentar