Neymars agent: "Om jag fick välja mellan Real & Barcelona, skulle jag ha valt Real Madrid"


Neymars agent säger att Barcelona förhandlade med brassen bakom hans rygg, och nu föredrar han att sin klient flyttar till Real Madrid istället för Barcelona.
Neymar & Wagner Ribeiro

Wagner Ribeiro,
Neymars agent, har gått till attack mot Barcelona för att ha kontaktat Santos superstjärna istället för att ringa honom först.

Den brasilianske anfallaren är en av den mest jagade spelaren efter att ha haft ett otroligt år, och enligt rapporter är han nära att signera för Real Madrid. Men Barcelona är redo att gå så långt att de planerar att fresta Neymar att välja Camp Nou klubben framför Los Blancos.

"Jag gillar inte vad de (Barcelona) gjorde. De pratade med spelaren när han var med det brasilianske landslaget och kontaktade hans far" sa Ribeiro till ESPN.

"Från tillfället Santos gav båda klubbarna (Real Madrid och Barcelona) tillåtelsen att öppna samtal, borde de (Barcelona) ha kontaktat mig istället för själva spelaren."

Sedan förklarade Ribeiro att han hellre ser Neymar flytta till Real Madrid än den katalanska klubben på grund av de senaste händelserna.

"Jag föredrar att förhandla med Real Madrid. Jag har inte glömt att Florentino Perez ville signera honom då de fick Robinho. Om jag fick välja mellan de två klubbarna, skulle jag ha valt Real Madrid."

Kommentarer

RMA1902

2011-07-10 - 21:03:00
Kom nån gång!!!!!!!1

'

2011-07-10 - 21:57:10
Ville bara säga till alla realfans,



Jag kolla unika besökare och från vilken sida d flesta kom ifrån, hela 140 läsare är Real fans som läser vår Barcelona blogg!



Haha intressant! Keepgoing med ert läsande!



//Bblaugrana.bloggplatsen.se

Haha pajjas

2011-07-10 - 22:18:00
Märker du genom IP-adress att det är real-fans eller? Jävla nöt.

Anonym

2011-07-10 - 23:16:05
hur många barcelona-fans tittar inte på vår blogg?

pajjas

2011-07-11 - 00:51:39
Hahahaha han försöker bara göra reklam xd dem behöver besökare

Skriv en kommentar