Per Zetterberg: "Jag råder Romelu Lukaku att välja Real framför Chelsea"


Den tonårige belgiska anfallaren, Romelu Lukaku, jagas av Chelsea, men legenden Per Zetterberg rekommenderar spelaren att flytta till Real Madrid.
Romelu Lukaku

Anderlecht
s anfallare Romelu Lukaku har blivit uppmanad att avvisa en flytt till England för den spanska huvudstadsklubben Real Madrid.

Den engelska Premier League klubben Chelsea jagar den 18-årige belgiska spelaren, men de möter konkurrens från Los Blancos.

"Vad behöver en spelare i hans ålder?" deklarerade den förra Anderlecht stjärnan Per Zetterberg. "Jag rekommenderar honom att välja en klubb där han sannolikt kommer att spela."

"Chelsea har för många spelare med samma profil, och Jose Mourinho älskar honom. Därför råder jag honom att välja Real framför dem (Chelsea)."

Kommentarer

Anonym

2011-07-29 - 14:19:15
Om jag fick väla Real Madadrids köp och säljningar hade det blivit såhär:



Sälj:



Lass, albiol, leon, gago, canales (utlåning), drenthe.



Köp:



Coentrao, maicon, sahin, lukaku, callejon, morata, sarabia, joselu

Anonym

2011-07-29 - 15:26:48
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

Real Madrid 10

2011-07-29 - 17:20:10
du två ovanför mig. Är du borta i livet elr:question: Vi har redan Coentrao Sahin Callejon Morata och joselu. Så värför ska vi köpa de:question::question::question:

Anonym

2011-07-29 - 19:54:01
Real madrid 10 du verkar vara 10 för att ja menade att om jag fick välja för säsongen 2011/12

Skriv en kommentar