Cristiano ronaldo: "Jag trivs i Real Madrid och jag har ingen avsikt att flytta"


Cristiano Ronaldo, som har kopplats med Premier Leagues största klubbar, säger att han vill stanna i Real Madrid.
Cristiano Ronaldo

Den portugisiska Real Madrid stjärnan Cristiano Ronaldo kommer inte lämna den spanska huvudstadsklubben i sommarens transfermarknad.

Den 26-årige yttern, som gjorde 40 mål i La Liga, är fast besluten vid att stanna och vinna stora titlar med den spanska Santiago Bernabeu klubben.

Under den senaste tiden har det rapporterats att både Manchester City och Manchester United är intresserade av att signera rekordbrytaren, men portugisen har ingen avsikt att lämna Spanien.

"Jag är lycklig i Real. Jag vill vinna fler titlar med klubben. Jag trivs i Real Madrid och jag har ingen avsikt att flytta" sa Ronaldo till den spanska pressen.

"När det gäller målen, var det en speciell säsong, utan tvekan. Att göra 50 mål är inte lätt, och jag är extremt nöjd med det. Men det jag ville ha mer utav var titlar."

Skriv en kommentar