Sergio Ramos: "Jag vill signera ett kontrakt med Real Madrid för livet"


Sergio Ramos säger att om han blev erbjuden ett kontrakt med Real Madrid för livet, skulle han aldrig tveka att signera kontraktet.
Sergio Ramos

Real Madrid
s spanska försvarare Sergio Ramos har lugnat ner rykten som säger att spelaren kommer att lämna Santiago Bernabeu klubben för Premier League klubben Chelsea. Högerbacken har gjort klart att han är väldigt lycklig i den spanska huvudstadsklubben.

"Jag vet att jag måste förtjäna några extra ränder och jag är mer än glad över att acceptera utmaningen. Jag har varit här i sju år och jag har absorberat denna stora klubbs värden genom att spela med legender som Zinedine Zidane och Raul."

"Nu delar jag kaptensbindeln med Iker Casillas jag har måste vara en förebild och hjälpa de nya spelarna, som inte känner till klubben väl."

"När det gäller framtiden kan man aldrig säga aldrig inom fotbollen, men trots detta är jag glad här. Jag är väldigt tacksam till Sevilla och Madrid för att ha format mig till den spelare och personen jag är idag."

"Och vad mer kan jag be om än att vara med den bästa klubben i världen, i en fantastisk stad där min familj är nära mig? Jag älskar (livet) här och om de erbjuder mig att förnya mitt kontrakt för livet, skulle jag ha utnyttjar chansen."

Kommentarer

omran

2011-03-17 - 18:54:38
a ramos jag håller med dig jag älskar dig och fotboll <333333333333333333333333333333333333

Skriv en kommentar