Jose Mourinho: "Dagen då folk inte är glada med mig, kommer jag att gå"


Real Madrid tränaren Jose Mourinho säger att han kanske kommer att lämna Santiago Bernabeu klubben i sommar, eftersom det finns människor inom styrelsen som inte vill ha kvar honom.
Jose Mourinho

Efter gårdagens vinst mot Malaga, minskade poängskillnaden mellan Real Madrid och Barcelona i ligan. Men istället för att prata om sitt lag, fokuserade Real Madrid tränaren Jose Mourinho på att prata om sig själv efter matchen.

Portugisen pratade om att han inte kommer att ändra på sitt taktikspel, och han sa även att detta kan vara hans sista säsong med den spanska huvudstadsklubben.

"Dagen då folk inte är glada med mig, kommer jag att gå. Det är inte något problem med det" sa den förra Inter och Chelsea tränaren, rapporterar TodayOnline. "Tydligen kommer det inte hända nu eftersom vi är i mitten av säsongen, men det är en situation som bör analyseras i slutet av säsongen."

"Jag har mycket erfarenhet och många år inom fotbollen i helt olika kulturer. Jag är redo för allting."

"Med mig är allting lätt" fortsatte Mourinho. "Om tränaren går, kommer vi (Mourinho och styrelsen) att förbli vänner för alltid. Någon dag kommer jag att komma tillbaka som en motståndare, eftersom sådana saker verkar hända mig och mina förra klubbar."

Kommentarer

Anonym

2011-03-05 - 01:21:13
Det är denna styrelse som är största orsaken till att titlar uteblir!

Anonym

2011-03-05 - 01:55:07
in med del bosque som gillar fin fotboll som håller boll och rullar runt

omran

2011-03-05 - 08:12:02
neeee mourinho lyssna inte på folk gör dä du vill inget annat stanna kvar i real

Anonym

2011-03-05 - 08:45:27
om du vill ha del bosque kan vi väl lika gärna ha harry rednapp

Real4Life

2011-03-05 - 09:16:11
Jag är en jättestor madridista men om jag ska ärlig förtjänade inte spanien att vinna vm. det gjorde tyskland.spanien vad alla sina matcher från start till slutet med 1-0 eller 2-1

Mr.Fred

2011-03-05 - 10:14:37
Tyskland var lätt bästa laget i vm. Del Bosque spelar tråkig fotboll. Precis som barca. Vi vill inte ha den stilen i Real. Vi vill ha fart och mycket djupled. Precis som Mourinho leder laget. Han ska ingenstans.

till fred och real4life

2011-03-05 - 11:47:07
Tyskland förtjänar inte att vinna oavsett alla mål dom gjorde i VM. Jag bryr mig inte ett dugg av hur bra, underhållande och effektiv deras kontrings spel var innan dom mötte sina övermen. deras spel blev totallt neutraliserade Spanien/barca.. Xavi och Iniesta är väldigt bra på att dominera mittfältet och det var just det dom gjorde mot tyskarna oavsett vad om ni gillade det eller inte.



Varför har ni rest en cristiano ronaldo staty i madrid helt ärligt? Vad har han gjort så mycket bättre än alfredo di stafano, Zidane eller casilias för real madrid? Finns det staty på dom 3 spelarna överhuvudtaget? Förstår ni varför casilias bråkar med Ronaldo sen när hela madrid kretsar runt portugisen bara? Det spelar ingen roll hur många mål han gör på en match. Han har inte gjort ett ändå mål på barcelona i både real och man united. Den dagen när han lever upp till sina förlovningar kommer förmodligen vara den dagen casilias kommer respektera honom. thats it

Real4Life

2011-03-05 - 11:53:11
du över mig. statyn var en reklam.

Real4Life

2011-03-05 - 11:53:49
och cristiano ronaldo är bästa spelaren genom tiderna i real hittils med sina mål

oskar

2011-03-05 - 12:13:43
MOurinho måste byta spelstil, eller få in balansen igen som i början av säsongen.

Mr.Fred

2011-03-05 - 16:17:31
Real4Life. Sug mig.

Madrid <3

2011-03-05 - 17:26:31
mr.fred hahahha där la du den

Anonym

2011-03-05 - 22:12:04
Mourinho du behöver inte säg ´´jag kommer gå´ du kommer själv få sparken

Skriv en kommentar