Cristiano Ronaldo: "Jag tror att alla de som gillar fotboll blir glada när de ser mig spela"


Den portugisiska Real Madrid stjärnan Cristiano Ronaldo har ännu en gång svarat på fansens visslingar under septembers match mellan Portugal och Cypern.
Cristiano Ronaldo

Real Madrid
s anfallare Cristiano Ronaldo tror att fotboll fansen runt om i världen älskar att se honom spela.

Den portugisiska stjärnan blev utbuad, utvisslad och hånad i 4-0 vinsten mot Cypern i EM kval. Dessutom ropade de namnet "Messi" för att irritera den 26-årige målgöraren.

Dock är det en fråga som har lugnats ner under de senaste veckorna, men efter Portugals 5-3 vinst mot Island i fredags, har Ronaldo ännu en gång pratat om det som hände under matchen mot Cypern.

Den förra Manchester United stjärnan har ryckt på axlarna åt hela saken och insisterade på att han inte blev påverkad av det. Istället tror han att alla älskar att se honom spela.

"Dessa saker (visslingarna) är onormala. Och, jag bryr mig inte om dem" sa Ronaldo till den spanska sporttidningen AS. "Jag tror att alla de som gillar fotboll blir glada när de ser Cristiano Ronaldo spela".

Kommentarer

Raul

2011-10-10 - 15:20:07
Klart alla älskar att se C.Ronaldo + Jag ÄLSKAR hans svar till median :love: sätter dom på plats :D

real fans mitt hjärta

2011-10-10 - 19:11:49
såklart men en fråga vad menar du med median?:-d:love:

Skriv en kommentar