Cristiano Ronaldo vägrar att utesluta en flytt till Barcelona i framtiden


Den 26-årige målgöraren Cristiano Ronaldo säger att en flytt till Barcelona skulle vara möjlig, men mycket osannolik.
Cristiano Ronaldo

Real Madrid
s portugisiska stjärna Cristiano Ronaldo har vägrat att utesluta en möjlig flytt till katalanerna Barcelona i framtiden.

Den förra Manchester United anfallaren har flörtat med intresset från Ryssland och England de senaste dagarna, och igår sa han till TVI: "Om jag någonsin byter klubb skulle Barcelona vara en dörr riktigt, riktigt långt borta."

"Det kommer att finnas andra dörrar som är mycket lättare att öppna."

"Men just nu är jag mycket glad. Som jag tidigare sa; om jag skulle kunna signera ett kontrakt med Real Madrid för resten av mitt liv skulle jag göra det nu."

Kommentarer

Experten

2011-09-17 - 13:21:49
Ronaldo har sagt att han kommer stanna i Realmadrid länge, men han är inte emot barca utan det som händer på planen stannar där,det är bara känslorna Ronaldo har för Realmadrid.

Ronaldo har sagt att han vill lyckas i Realmadrid och vill att fansen ska ge dem extra stöd i år.

Experten

2011-09-17 - 13:25:53
Lass har kommit överäns med klubben och vill inte ämna dem.

Lass: jag stannar till 2013 minst!!!

Det har funnits rykten om att jag vill lämna men det är falskt det ända jag bryr mig om just nu är Realmadrid jag har fått ett bra stöd från fansen och är oerhört tacksam för det i år tror jag det kommer vända för oss.

Mycket bra sagt lass :thumbup::thumbup:

Anonym

2011-09-17 - 13:49:41
"Det kommer att finnas andra dörrar som är mycket lättare att öppna." hahahhaahhaahha exakt

A-E-T

2011-09-17 - 14:52:21
Guardiolas dörr är aldrig öppen. Fråga bara Zlatan.

Anonym

2011-09-17 - 20:09:34
Ronaldo kan inte lämna Real Madrid så e det bara

haha

2011-09-30 - 14:38:47
hahaha:-d

Skriv en kommentar