Cristiano Ronaldo: "Vem är Gotze? I vilken position spelar han?"


Den portugisiska målgöraren Cristiano Ronaldo har irriterat de tyska fansen: anfallaren vet inte vem Gotze är.
Cristiano Ronaldo

Real Madrid
s anfallare Cristiano Ronaldo har sagt att han har aldrig hört talas om Borussia Dortmunds underbarn Mario Gotze.

Den 19-årige playmakern har fångat rubrikerna efter utmärkta prestationer för Bundesliga klubben samt det tyska landslaget, men trots detta vet inte den förra Manchester United stjärnan vem han är.

"Vem är Gotze? I vilken position spelar han? Är han bra? Jag har en liten möjlighet att se Bundesliga matcher" sa 26-åringen till Bild.

Hans uttalande kommer att irritera de tyska fotbollssupportrarna och förmodligen kommer de att kalla honom för arrogant, men detta är inte något som han bryr sig om.

"Jag är inte intresserad av vad folk säger om mig. Jag är alltid i toppform; jag jobbar hårt. Det är därför ingen attackerar mina sportsliga förmågor."

Kommentarer

Anonym

2011-09-14 - 18:08:23
asså, varifrån får du alla så fina bilder på realmadrid? jag vill ju också ha såna :(

kan inte du göra så att man kan koperia dina bilder för det går ju inte. :-(

Anonym

2011-09-14 - 19:46:07
är det någon som ska känna igen fotbollspelare så är det självaste fotbollspelarna,,, och inte fansen

Skriv en kommentar