Luka Modric: "I min först match vann jag en trofé, jag kan inte be om något mer"

 
Luka Modric säger att han inte kan be om något mer än att vinna en trofé i sin första match för Real Madrid.
 
Luka Modric är riktigt glad över att ha vunnit sin första titel som en Real Madrid spelare efter att den spanska huvudstadsklubben vann Supercupen i onsdagens 2-1 vinst mot Barcelona.
 
Den kroatiska playmakern hoppade in i matchen i den 83:e minuten och hjälpte Jose Mourinhos män att vinna deras första titel denna säsong.
 
"Jag mår fantastiskt. Jag kan inte be om en bättre start på min karriär i Real Madrid" sa Modric till Real Madrid TV.
 
"Jag är jätteglad och jag skulle vilja tacka supportrarna för det stora stödet de visade mig under hela matchen och för den fantastiska mottagningen de gav mig när jag kom in".
 
När han sedan pratade om matchen, sa han: "Jag tycker att vi spelade bra, vi förtjänade att vinna och vi behöver bara bygga vidare på denna spelstil och fortsätta att jobba hårt samt spela bättre under varje match".
 
Till slut berättade den förra Tottenham stjärnan om sin tacksamhet för Mourinho som lät honom spela inför hemmafansen.
 
"Det är en fantastisk känsla att gå in i Santiago Bernabeu och jag har tur att tränaren gav mig möjligheten att spela. I min först match vann jag en trofé, jag kan inte be om något mer. Jag ser fram emot att ha en framgångsrik karriär i Real Madrid".

Kommentarer

Anonym

2012-09-01 - 10:32:09
lite stav fel "först match":question:

Anonym

2012-09-01 - 10:33:07
lite stav fel "först match" :question:

Skriv en kommentar