Luka Modric: "Vi är favoriter att vinna Champions League"

 
Den förra Spurs stjärnan tror att de spanska giganterna är laget som de andra klubbarna måste slå, och sade att han var lycklig med sina framsteg.
 
Luka Modric har uttryckt sin åsikt om att Real Madrid är obestridda favoriter att vinna detta års Champions League.
 
De spanska mästarna hamnade på andra plats i Grupp D tabellen, eftersom Borussia Dortmund visade sig vara för starka för Madrid, men den kroatiska mittfältaren känner att Los Blancos är klubben som alla andra lag bör frukta.
 
"Vem det nu än är som vi kommer att möta i nästa runda, kommer det att bli en svår match, men om vi spelar så som vi vet att vi kan kommer vi att vara favoriterna" sa Modric, rapporterar Goal.
 
"Faktum är att jag tror att vi är favoriter att vinna Champions League".
 
Den 27-årige playmakern imponerade i marängernas 4-1 vinst mot Ajax i tisdags, och han är nöjd med hur det går för honom hos ligamästarna.
 
"Jag har varit här i tre månader nu och jag är van vid att spela med resten av spelarna samt att bemöta tränarens krav. Jag är glad med min utveckling".

Skriv en kommentar