Gonzalo Higuain: "Jag är jätteglad med vår prestation eftersom Granada spelar bra fotboll"


Real Madrids anfallare Higuain och Callejon var båda två nöjda med vinsten mot gårdagens tuffa motståndare, Granada.
Gonzalo Higuain

Real Madrid
s anfallare Gonzalo Higuain och yttern Jose Callejon pratade med median om gårdagens 5-1 vinst mot Granada.

Gonzalo Higuain:

"Det var en obekväm och på något sätt en konstig match eftersom vi förväntade oss inte kvitteringsmålet. Vi lyckades göra mål i början av den andra halvleken och löste matchen".

"Jag är jätteglad med vår prestation eftersom Granada spelar bra fotboll. Jag är i full form att spela och med mina mål tackar jag alla för deras stöd under min ryggskada".

Jose Callejon:

"Jag är glad med vinsten eftersom vi visste att vi skulle möta komplicerade motståndare. Granada är ett bra lag som gjorde saker och ting svåra för oss och vi visste hur vi skulle reagera i den andra halvleken".

"Vi var tvungna att öka takten efter halvtid och det gick bra till slut. Det var en speciell match på grund av laget vi mötte och de fantastiska supportrarna de har. Vi vet att matchen mot Malaga kommer att vara svår, men vårt mål är att nå nästa runda".

Skriv en kommentar