Cristiano Ronaldo: "Jag är en mästare"

Cristiano Ronaldo är för närvarande i Thailand där han njuter av sin semester, men han gör fortfarande en del PR-arbete för hans sponsorer innan den nya säsongen drar igång.
 
Real Madrid stjärnan Cristiano Ronaldo passade på att främja Toyotas nya kompakt bil under sin semester i Thailand.
 
Den portugisiska anfallaren har kopplat av i det asiatiska landet efter EM 2012 och under de senaste dagarna har han lagt upp bilder på hans semester med sin ryska flickvän Irina Shayk på sitt Facebook konto.
 
Den 27-årige målgöraren spelade in en TV reklam för Toyota för att främja deras nya fordon vid namn Hilux Vigo Champ samt signerade ett nytt sponsoravtal med det japan-baserade företaget.
 
"Den här bilden är en mästare, jag är en mästare och tillsammans fungerar vi bra tillsammans" sa Ronaldo, skriver Goal.
 
"När jag tittar på TV hur människor brinner för fotboll här, känns det fantastiskt. Tack allihopa".
 

Kommentarer

Anonym

2012-07-17 - 22:21:31
SÅ KLART ATT DU ÄR MÄSTARE BALOON DO'R VÄNTAR DIG

Anonym

2012-07-17 - 23:01:46
Eller inte

Experten(1)

2012-07-17 - 23:09:28
Jag tycker att jag är kung och så är det med den saken.
Klart han får ge sin uppfattning skulle aldrig sagt att nån är bättre än mig själv för det tycker inte jag.

Skriv en kommentar