Dinamo Zagrebs president: "Luka Modric är i ständig kontakt med Mourinho"

 
Dinamo Zagrebs president har bekräftat att Real Madrids intresse för Luka Modric stämmer och att marängerna kommer förmodligen att signera spelaren snart.

 
Dinamo Zagrebs president, Zdravko Mamic, hävdar att Real Madrids intresse för Tottenhams mittfältare Luka Modric stämmer.
 
Klubbens ägare har avslöjat att 26-åringen, som spenderade fem säsonger i den kroatiska klubben, är ständigt i samtal med Real Madrids tränare Jose Mourinho.
 
"Luka Modric är en nära vän till mig. Jag kan säga med tillförlitlighet att Mourinho har under de senaste månaderna pratat med honom om en flytt till den spanska huvudstaden" sa Mamic till Sportske Novosti.
 
"Jag har hört att signeringen kommer att gå igenom, och jag är jätteglad att en person och en spelare som Modric kan projicera Dinamos och Kroatiens namn i världens kändaste klubb, som är Real Madrid".
 

Kommentarer

casillas

2012-07-19 - 10:46:23
skulle du kunna lägga ut spelar betyg efter varje match???skulle vara jätte bra:-):-)
Svar: Hmm.. jag ska försöka göra det, det ska jag verkligen, men förvänta er inte så mycket.
Real Madriid CF Admin

Anonym

2012-07-19 - 11:28:39
när ska du skriva din drömelva+bänken

Hassan

2012-07-19 - 11:35:49
Håller med casillias :thumbup:

Simon

2012-07-19 - 12:27:55
Fortsatt bra uppdaterad blogg, tackar för det! Bra jobbat!

Frågan är, behöver vi Modric när vi en frisk Nuri Sahin på bänken. Kan endast se Modric nödvändig om Mou byter system till 4-3-3, som skulle vara ganska konstigt då vi vann titeln med 4-2-3-1.
Alonso, Khedira, Sahin, Granero & Lass just nu på Centrala MT. Aja, litar på MOU!

Marre

2012-07-19 - 14:01:08
Fråga: Vilken högerback ligger Real Madrid närmast till ?
Svar: Hmm.. jag skulle nog säga van der Wiel, jag är dock inte säker.
Real Madriid CF Admin

özil

2012-07-19 - 14:18:00
kan du skriva lite mer om özil:rolleyes:
och kan du göra ett inlägg till varje match som det var förut alltså typ match chat:rolleyes:
Svar: Om jag hittar något om Özil kommer jag att göra det.Vi får se hur det blir med chattboxen, det blir jämt kaos när jag har en sådan chatt, men vi får se ;)
Real Madriid CF Admin

özil

2012-07-19 - 16:05:05
ok tack så mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::-):-):-):-d:-d:-d

los merengues

2012-07-19 - 16:07:21
jo snälla sätt upp chatboxen om det blir trubbel så ta bort den

Skriv en kommentar