Jose Mourinho: "Jag vet inte om Kaká kommer att gå eller inte"

 
Jose Mourinho säger att han inte har någon aning om Kaká kommer att stanna eller lämna.

 
Real Madrids tränare Jose Mourinho har medgett att Kakás framtid i den spanska huvudstadsklubben är osäker.
 
Men trots bekräftandet av samtal med den italienska klubben AC Milan, säger Mourinho att Kaká kan stanna i Santiago Bernabeu.
 
"Jag vet inte om han kommer att gå eller inte. Vad som helst kan hända" sa Mourinho, skriver Tribalfootball.
 
"Det kan även bli så att han stannar i Madrid för nästa säsong. Om det händer kommer jag att vara glad eftersom vi har en bra relation".
 
"Mellan oss två finns det inga hemligheter - han vet vad jag tycker och vice versa".
 

Kommentarer

Velcio

2012-07-28 - 20:48:50
Bloggaren! Först och främst ska jag tacka för en skit bra blogg nu till frågan du som har läst allt och sånt namngavs tror du händer i kakas framtid?;)
Svar: Ingen aning faktiskt. Ena sekunden säger Kaká att han vill stanna, andra sekunden kopplas han med en flytt till bland annat Milan. Mourinho säger att Kaká kommer antingen stanna eller gå, inte ens han vet vad som kommer att hända. Det är svårt att komma fram till ett beslut när det gäller Kaká...
Real Madriid CF Admin

madrista

2012-07-29 - 12:44:42
Modric är klar, kaka ut!

Skriv en kommentar