Mauricio Isla: "Jag vet att jag kommer att spela för Real Madrid"

 
Udineses spelare Mauricio Isla, som sägs vara på väg till Juventus snart, säger att han kommer att bära Real Madrids vita tröja i framtiden.
 
Udineses mittfältare Mauricio Isla har avslöjat att han håller fast vid sitt hopp om att spela för Real Madrid i framtiden trots att han verkar vara på väg till Juventus.
 
Den chilenska spelaren sägs vara väldigt nära att fullgöra en flytt till de italienska mästarna, och genomgått medicinska undersökningar med Bianconeri under de senaste dagarna.
 
Det sägs att Los Blancos var intresserade av Isla tidigare i sommar, och 24-åringen har inte förlorat hoppet om att spela i Santiago Bernabeu.
 
"Jag har förtroende i mig själv och jag vet att jag kommer att spela för Real Madrid" sa Isla till Terra Chile. 

Skriv en kommentar