Nuri Sahin: "Jag vill stanna i världens största klubb och visa mitt värde"


Sahin har kopplats med klubbar som Bayern München, Inter och Galatasaray under de senaste veckorna, men playmakern säger att han är fast besluten vid att han inte kommer att gå någonstans.
Nuri Sahin

Nuri Sahin
är fast besluten vid att visa sitt värde i Real Madrid, och därför har han klargjort att han inte kommer att lämna Santiago Bernabeu klubben efter endast en säsong med marängerna.

Den turkiska mittfältaren flyttade till Jose Mourinhos lag sommaren 2011, men ett antal skador hindrade honom från att göra ett gott intryck i den spanska huvudstadsklubben, och därför utnyttjades han endast som en truppspelare.

"Jag vill stanna i världens största klubb. Jag har önskan att lyckas här och jag vill visa mitt värde i Madrid. Jag lever en dröm i denna klubb" sa Sahin i en presskonferens, rapporterar Goal.

För närvarande har Sahin ett kontrakt med Real Madrid som löper ut sommaren 2017.

Kommentarer

Anonym

2012-05-21 - 17:57:54
hoppas att du visar hur bra du är !

Anonym

2012-05-21 - 21:51:53
Nuri Sahin är en otroligt bra spelare med en vidunderlig vänsterfot. Han spelar på rätt position, skott, kondition och passningar behövs som en mittfältare och som mittfältare kan han även få extra bra ytor som han kan ta skott med. Att sälja Sahin skulle vara väldigt fel av de som sitter i chefskapet. Ett lån för en säsong skulle vara helt acceptabelt i och med att vi har späckat med mittfältare. Hoppas att han stannar.

Skriv en kommentar