Raphaël Varane: "Just nu tänker jag inte på någon flytt från Real Madrid"

 
Raphaël Varane har inte lyckats säkra en plats i Jose Mourinhos startelva och därför kopplats med Manchester United, men fransmannen säger att han inte tänker på en flytt från Los Merengues.
 
Real Madrids försvarare Raphaël Varane har lugnat ner rykten om en påstådd flytt till den engelska klubben Manchester United.
 
Den franska mittbacken har kopplats med Premier League klubben sedan säsongens start på grund av att 19-åringen misslyckades att få en regelbunden plats i Los Blancos A-lag.
 
"Man kan ha intrycket av att jag inte jag har gjort mycket framgång" sa Varane, skriver Tribalfootball. "Men det är falskt. Uppenbarligen måste vi alla utvecklas snabbt, kanske snabbare, än vi har gjort tidigare".
 
"Detta har skapat en viss otålighet, både för er (reportrar) och för mig. Men för tillfället har jag ingen anledning att tänka på en flytt".

Skriv en kommentar