Real Madrid kommer att hålla ett krissamtal med Cristiano Ronaldo på onsdag

 
Enligt rapporter kommer Real Madrid att hålla samtal med Cristiano Ronaldo imorgon i ett möte som även Mourinho kommer att närvara i.
 
Real Madrids chefer kommer att hålla ett krissamtal med Cristiano Ronaldo på onsdag, rapporterar den spanska median.
 
Inkallelserna till landslagen har hindrat presidenten Florentino Perez att prata med den 27-årige målgöraren sedan han avslöjade offentligt att ha känner sig olycklig i Santiago Bernabeu.
 
AS säger att ett möte är planerat att äga rum på onsdag, som även tränaren Jose Mourinho kommer att delta i.
 
Manchester United och Manchester City håller koll på situationen noga, och den engelska pressen rapporterar att båda klubbarna är beredda att spendera en stor summa pengar för att signera tillbaka protugisen till England.

Kommentarer

Experten

2012-09-11 - 13:06:06
Realmadrid ska erbjuda CR ett livstids kontrakt med en lön på hela 30 Miljoner istället för sin nuvarande 15-16M!!!
Kan Ronaldo tänka sig stanna i Madrid karriären ut??

Anonym

2012-09-11 - 14:44:51
Hoppas väl han stannar :)

Madridista

2012-09-11 - 16:45:24
Jag tycker att RMA ska erbjuda honom 31,5 milj euro

Madridista

2012-09-11 - 16:47:40
Anonym har kul med att kopiera.....

Suarez002

2012-09-11 - 19:41:58
Trisst att läsa. Om allt som skrivs just nu om ronaldo hit och dit är sant så kan han fan dra. Jag gillar Ronaldo och tycker han är grymt viktig. Börjar bara bli trött på alla skit nyheter, absolut inget illa menat till blogg ägaren. FK, aftonbladet, Expressen, mm skriver också. Nu tror jag dock inte på allt som skrivs om han, utan att det bara är mediadrevet som är igång. Och jag hoppas verkligen folk förstår det. För annars så tror jag vi kommer förlora han..


Suarez002

2012-09-11 - 19:48:32
Folk kommer att ogilla han efter allt som skrivs. En sak som jag frågar mig själv är hur fan får media tag på alla nyheter och hemligheter? Jag tror 80-90% bara är taget ur luften.. Som nu tex, inte fan tror jag Ronaldos chefer skulle gå ut i media och säga att dom ska ha ett kris möte med han på onsdag?
Vad tror ni?

Suarez002

2012-09-11 - 19:53:02
Och det här med att han är nere och vill lämna är ju bara ett sätt att förhandla om högre lön, Rooney med fler har gjort exakt samma sak..

david

2012-09-11 - 22:12:41
Jag tycker det är pinsamt att en enskild person kan vara så girig att han går ut i media å gråter för att han vill gå från 15-16 miljoner euro som någon skrev till 30 miljoner euro. fyfan vad girigt och äckligt. Med tankte på hur det annars ser ut i världen....nu kommer folk skriva "david du är ingen real älskare" bla bla bla bla. älskar madrid men inte giriga människor som de mesta fotbollsspelare är tyvärr. tevez, rooney, ronaldo, cole, terry ooossssvvvvvv

madridista4life

2012-09-11 - 22:29:39
david jag håller med dig, är det här ett sett utav ronaldo att få mer pengar utav real så kan han dra, men som sagt han e oerhört viktig för real.. så det hade varit tråkigt om det här är sant..

Mesut Özil

2012-09-11 - 22:38:38
David: Terry? är du dum i huvudet?

HalaMadrid7

2012-09-12 - 01:43:26
Herreguuud ni säger att ni är trötta på allt skitsnack som står i tidningen, men ni tror ju förfaan själva på det? Ronaldo gick ut i sin officiella facebook och sa att INGET har med pengar att göra och att media hittar på.. Och om nu han får höjd lön så fine, då är det väl Real Madrids val, han är MINST topp 2 världens bästa fotbollsspelare och tjänar topp 10 bäst av fotbollsspelare, så det låter väl ganska rimligt då snubben har levererat match på match.. Sen att han får höjd lön av Madrid, säg mig, VEM SKULLE TACKA NEJ TILL HÖJD LÖN? De som svarar att de skulle tackat nej ljuger.. Herregud är han är väl inte mer än människa ...

P - Hala Madrid

2012-09-12 - 08:05:30
David, kolla hans Facebook/Twitter.

Suarez002

2012-09-12 - 20:30:45
Halamadrid7:
Jag skrev att jag inte trodde på allt som skrevs, utan att det var mediadrevet som var igång..
Förövrigt så tycker jag att han absolut ska ha den lönen han är värd som världens andra bästa spelare. Finns dock en gräns tycker jag. Etos lön tex är ju inte att leka med.
Men det är ju också ett sätt att marknadsföra klubbens namn...
Och finns ekonomin i klubben så varför inte.
Läs Erik Nivas bok, grymt bra. Om jag minns rätt som det stod i boken så får Real 50% av vissa spelares personliga reklam intäckter..

Skriv en kommentar