Cristiano Ronaldo: "Jag är inte orolig över min kontraktsförlängning"

Den framgångsrika anfallaren är lugn när det gäller hans kontraktssituation i Real Madrid och han är nöjd med hur allt håller på att utvecklas.

Cristiano Ronaldo har insisterat på att han inte är orolig över sin kontraktssituation i Real Madrid trots att båda parterna har ännu inte nått ett avtal.

Den 28-årige stjärnan kan signera ett nytt kontrakt med Santiago Bernabeu klubben inom kort, vilket innebär att han kan bli den bäst betalda spelaren i La Liga.

"Min kontraktsförlängning är inget som oroar mig just nu. Jag har fortfarande några år kvar på mitt nuvarande avtal" sade Ronaldo till AS.

"Dessa saker utvecklas naturligt och förr eller senare kommer det att bli tydligare".

"Det går bra för mig nu och min kontraktssituation är inget problem för mig. Jag är lycklig med hur allt fungerar. Det är inte som att världen kommer att gå under".

Skriv en kommentar