Jose Mourinho: "Real Madrid borde tacka mig för finalplatsen i ICC"

Chelseas vinst mot AC Milan har lett till ett möte med Mourinhos förra klubb i International Champions Cup finalen.

Jose Mourinho sade skämtsamt att Real Madrid borde tacka honom för deras International Champions Cup final som kommer att spelas mot Chelsea på onsdag.

En 2-0 vinst mot AC Milan i söndags gav The Blues finalplatsen, vilket innebär att Mourinho kommer att möta Los Blancos som han tränade från 2010 till början av juni.

"Ni vet väl att Real Madrid spelar i denna tävling och har sin försäsong här eftersom jag organiserade det för dem" sade Mourinho till journalister och skrattade, rapporterar Goal.

"Eftersom jag är professionell gjorde jag det trots att jag visste att jag inte skulle ha försäsongen med dem".

Kommentarer

HALAL MADRID

2013-08-05 - 17:19:10
Ja du tränade isco,casemiro,caravajal,illarra och HELA b-laget som du ALDRIG gav en chans -.-

Omar

2013-08-05 - 22:36:01
Jag tror han menar att han tog real till den dära tuneringen

Omar

2013-08-05 - 22:37:12
Läs ordentligt nästa gång

Skriv en kommentar