Cristiano Ronaldo skrattar bort Sepp Blatters ursäkt

Real Madrid stjärnan antydde på att han ignorerade Fifa presidentens ursäkt, och försäkrade att han kommer att delta i Los Blancos kommande match.

Real Madrids anfallare Cristiano Ronaldo har fortsatt med grälet med Sepp Blatter genom att skratta bort Fifa presidentens ursäkt.

Blatter bad portugisen om ursäkt på Twitter efter hans kommentarer om Ronaldo tidigare i oktober, men när 28-åringen pratade med median i en prisutdelning igår, antydde han på att Blatters ursäkt föll på döva öron.

När han fick en fråga om ett påstås telefonsamtal från Fifa presidenten, skämtade han: "Jag har ingen telefon. Min sekreterare glömde att nämna det".

Sedan hyllade spelaren stadsrivalerna Atletico Madrid för deras imponerande start på säsongen, och sade: "Jag är inte överraskad av Atletico. Jag tyckte de såg starka ut förra säsongen".

"De är väl organiserade, har en bra tränare, bra spelare och en bra målvakt.. de kommer att kämpa för titeln och de är starka kandidater. Men jag är övertygad om att Madrid kommer att vinna ligan".

Ronaldo har stått utanför planen under marängernas två senaste matcher, men han säger att han kommer att delta i Champions League matchen mot Köpenhamn den 10 december.

"Skadan är läkt. Jag har mått bra under de senaste dagarna. Vi bestämde oss för att inte pressa fram min återkomst mot Valladolid, men jag kommer att spela nästa match, det är säkert".

Kommentarer

Anonym

2013-12-03 - 19:13:25
Fattade inte det roliga med de om telefonen? Haha

Anonym

2013-12-04 - 15:54:05
han var ironisk

Skriv en kommentar