Cristiano Ronaldo: "Jag vill stanna i Real Madrid"

Den portugisiska målgöraren har kopplats med en flytt från sin nuvarande klubb flera gånger, men har insisterat på att han vill stanna i Santiago Bernabeu klubben.

Cristiano Ronaldo är lycklig i Real Madrid och har ingen avsikt att lämna klubben trots spekulationer som påstår att spelaren kan återvända till Manchester United.

Den portugisiska stjärnan sade tidigare i veckan att han fortfarande har varma känslor för de engelska mästarna och saknar sin tid i England, men nu har han klargjort att en flytt till Old Trafford är inget alternativ för honom.

"Manchester United är en klubb som har funnits i mitt hjärta ända sedan jag spelade där, alla vet det. Men min framtid är med Real Madrid och jag vill stanna här" sade Ronaldo till journalister, rapporterar Goal.

"Det är inte dags att prata om min framtid. Jag kommer att ha tid att göra det innan försäsongen. Just nu måste jag vila efter 10 månader av en lång säsong".

"Jag gillar att spela där, jag har spelat i Spanien i fyra år så jag vill fortsätta där. När det gäller mitt landslag hoppas jag att vi kan kvalificera oss till VM - det är ett stort mål för oss - så vi är fokuserade på det och jag ser fram emot att spela i VM".

"Självklart ser jag fram emot att bli bättre och bättre, och detta år kommer att vara detsamma. Jag kommer att försöka vara fokuserad hela tiden - vinna La Liga och vinna Champions League - som vi alltid försöker göra".

Kommentarer

Anonym

2013-07-05 - 19:06:53
<3333333

Anonym

2013-07-06 - 00:09:11
fint de

Cristiano Ronaldo

2013-07-06 - 01:08:00
¡Hola!

Los blancos

2013-07-06 - 12:46:38
Fan va kul!!
CRISTIANO RONALDO

Therealmadridfan

2013-07-06 - 16:30:34
Ja men detta låter skit roligt men vad jag tror kommer Ronaldo lämna som bismak när hans kontrakt går ut alltså gratis!!

REAL FOR LIFE

2013-07-06 - 20:58:32
Bra att du stannar kungen hoppas du aldrig lämnar för du är bäst

Skriv en kommentar