Jese: "Real Madrid blir allt bättre och bättre"

Real Madrid produkten, som startade gårdagens match mot Osasuna, tror att Carlo Ancelottis lag har en ljus framtid.

Real Madrids anfallare Jese Rodriguez tycker att hans lag blir bättre och bättre för varje match som går denna säsong.

Los Blancos besegrade Osasuna med två mål av Cristiano Ronaldo och Angel di Maria i onsdagens Copa del Rey åttondelsfinal, och Jese, som ersatte Karim Benzema i startelvan, var glad över att laget undvek misstag i returmatchen.

"Det var en bra match som slutade med att vi uppnådde vårt mål, och jag är glad med lagets vinst" sade Jese till journalister, rapporterar Goal.

"Osasuna har fördelen att spela returmatchen hemma, men vi har spelat bra i båda matcherna. Jag tränar bra och jag vill hjälpa till".

"Jag kan se att laget blir bättre. Laget kan göra så mycket mer i framtiden. Jag är säker på att vi kommer att spela bättre matcher, det måste vi göra".

Kommentarer

Anonym

2014-01-16 - 17:33:57
Real Madrid framtid <3

Skriv en kommentar