James Rodriguez: "Jag hade gått till Real Madrid med mina ögon stängda"

Den 22-årige anfallaren känner sig smickrad över Real Madrid kopplingarna, och medgav att han skulle flytta till Los Blancos utan att tveka.

James Rodriguez har uppmanat Real Madrid att lägga ett bud på honom, och avslöjade att han drömmer om att flytta till La Liga.

Den colombianska anfallaren imponerade med sina prestationer i VM. Han gjorde sex mål och ledde jakten efter guldskon innan hans landslag eliminerades i kvartsfinalen mot Brasilien.

"Just nu njuter jag av min korta semester efter VM" sade James till Marca. "Jag tycker att det har gått bra för mig och Colombia. Det kommer att finnas ett tillfälle att prata om marknaden".

"Jag mår jättebra i Monaco, men självklart skulle jag gå till Real Madrid, till och med med ögonen stängda".

Kommentarer

Jonas

2014-07-13 - 16:13:02
hoppas han kommer till real. en ny Messi i real :)

Mr.Fred

2014-07-14 - 20:03:32
Vem vill ha en ny Messi, Han är ju sämst.
Men Rodriguez är grym.

Anonym

2014-07-14 - 22:40:43
Fred det är okej som real supporter att säga att Messi är bra. Om James lovordar oss är han välkommen! Fantastisk talang!

Skriv en kommentar