Rapport: Iker Casillas vill lämna Real Madrid

Real Madrid kaptenen överväger att lämna Champions League mästarna eftersom han känner sig utfrusen av Carlo Ancelotti.

Enligt uppgifter överväger Iker Casillas att lämna Real Madrid under sommarens transfermarknad.

El Mundo Deportivo hävdar att den 33-årige spanjoren är inte nöjd med sin situation i Santiago Bernabeu klubben efter att inte ha fått spela i La Liga förra säsongen.

Målvakten, som spelade i Los Blancos Champions League seger mot Atletico Madrid, är en måltavla för Arsenal, och Gunners är övertygade om att de kan locka honom till London klubben, men det kommer förmodligen att kosta engelsmännen en förmögenhet.

Kommentarer

L

2014-05-30 - 19:11:02
Hej! Hörde att Real ska spela i Göteborg igen? Min mamma snappade upp det.. Jag tror inte det, men vet du något?
Svar: Jag har inte hört något om det än, men så fort jag ser något så meddelar jag er.
Real Madriid CF Admin

Anonym

2014-05-30 - 19:49:08
men vafan spela i sthlm istället

Anonym

2014-05-30 - 20:19:54
HAHAHAHAH fyfan, För det första så är det en Barca tidning, Perez gick själv ut igår och sa att truppen var den mest enade under ancelotti, Och artikeln ser ut att vara skriven av en pajas

sanna

2014-05-31 - 21:35:15
Loool, första april var för längesen

Skriv en kommentar