Real Madrid tränaren Carlo Ancelotti insisterar på att ha vill ha kvar Casillas.

Ancelotti vill ha kvar Iker Casillas i Real Madrid.
Real Madrid tränaren Carlo Ancelotti insisterar på att han inte vill förlora lagkaptenen Iker Casillas.

Ancelotti sade att Casillas är fortfarande en viktig del i hans planer trots kritiken från publiken.

Han sade: "Casillas kommer att spela för att  jag spelar den jag tror kommer ge Real Madrid den bästa chansen att vinna. Han är en värdig spelare att spela i målet för Real Madrid".

"Vad gäller busvisslingarna, vet jag inte. Jag anser att en spelare blir busvisslad om han inte gör bra ifrån sig, det hände förra året när vi inte spelade bra. Busvissling [som sker] bara för att vissla är inte bra, bandet mellan fansen och klubben är viktigt för klubben".

Ni får ursäkta att det har ekat tomt här inne i några dagar. Mitt internet valde att sluta fungera helt i några dagar men nu är allt som vanligt igen.

Skriv en kommentar