Casillas gatulerar sin rival Navas för debuten mot Elche

Kaylor Navas hyllas av sin lagkamrat för sin insats under matchen mot Elche.
 
Real Madrids lagkapten Iker Casillas har gratulerat målvakten Keylor Navas för hans debut.

Navas föredrogs framför Casillas i vinsten mot Elche.

"Jag skulle vilja gratulera min lagkamrat Kaylor för hans Bernabéu debut, bra jobbat!", skrev lagkaptenen på sina sociala nätverk enligt Tribal Football.

Sedan fortsatte han "Laget var fantastiskt, både offensivt och deffensivt och jag skulle vilja lyfta fram vad Cris har uppkommit, eftersom vi inte är vana med dessa målgörande prestationer säsong efter säsong, det är inte lätt att göra fyra mål i en match".
 

Kommentarer

Anonym

2014-09-27 - 21:16:40
NU FÅR DET RÄCKA FÖR FAN DU BRUKAR JU lÄGA UPP STREAM INNAN MATCHERNA MEN NU HAR DU HELT PLÖSLIGT INTE GJORT DET MAN MISSAR JU MATCHER. OCH DESUTOM HAR DU INTE LAGGT UPP NYHETER PÅ ETT BRA TAG. BLOGGEN VAR BÄTTRE FÖR SÅ JÄVLA RUTTET

stoffe

2014-09-27 - 21:47:16
Är du handikappad?
Du vet att det finns en superbra sida på internet som heter www.google.se gå in på den och låt den söka på det du vill ha.

http://lmgtfy.com/?q=Real+madrid+stream

Wiziwig min favorit.

Bloggägaren har ett liv han också, är du inte nöjd över hans arbete med bloggen som han har och jobbar med på FRITIDEN för att vara SCHYSST mot oss Real madrid fans så har du inget här och göra.

-arrogant är vad du är.

supporter

2014-09-28 - 01:14:08
Till ANONYM: Om du verkligen har intresset för klubben så finns all information på nätet när matcherna spelas.
Samt om du rör på ditt feta arsle o googlar t.ex. (free fotball stream) eller liknande så kommer det komma upp flera sidor där du kan se matchen.
Pinsamt hur du ens kan skriva en sådan kommentar.

SUAREZ

2014-09-28 - 10:15:44
NU BLIR JAG RIKTIG ARG PÅ HAN SUPPORTEN. ANONYM SÄGER VAD HAN TYCKER OCH SEN KOMMER DU LÄGGER I DIG. jag tycker själv att bloggen har tappat lite (enligt) MIG IDIOT

Supporter

2014-09-28 - 12:20:44
Visst bloggen har tappat men han kan inte beskylla admin för att han missar reals matcher. Ni två er ju helt borta i huvet

BALE 11

2014-09-28 - 13:32:01
jag tycker REAL MADRID SKA lÄGGA NER SIN KLUBB. VARFÖR TJÄNA SÅ MÅNGA MILJONER OCH MILJADER NÄR PENGAR BEHÖVS PÅ ANDRA STLLÄN. FATTIGDOMEN ÄR STOR RUNTOM OM I VÄRLDEN FLOK SVÄLTER OCH HAR INGET HUS MAT OSV. DÄRFÖR SÅ SKA DE RIVA KLUBBEN HELT OCH HÅLLET. DET KANSKE LÅTER LITE GALET MEN DET ÄR REN FAKTA . REAL ÄR DEN KLUBBEN SOM TJÄNAR MEST PENGAR OCH HAR MEST PENGAR. TÄNK PÅ DE FATTIGA SOM SVÄLTER DAGLIGEN. HELT OTROLIGT JAG SKA FÖRSÖKA RINGA REAL ELLER PÅ NÅGOT SÄTT FÅ TAG I STYRELSEN OCH SÄGA DET RIGTIGA, ATT DE MÅSTE LÄGGA NER DEN KLUBBEN . JAG KAN INTE TRÅ I MINA ÖGON SÅ MÅNGA SOM HAR SVÅRT I STORA DELAR AV VÄRLDEN FLOK DÖR DE KRIG ALLT MÖJLIGT , MEN ÄNDÅ BETALAR DE UT TILL RONALDO MAX LÖN OSV. DET HÄR SKA INTE FÅ HÄNDA JAG BLIR CHOKAD OCH ÄCKLAD MADRID ÄR ÄNDÅ VÄRLDENS RIKASTE KUBB, DÄRFÖR SKA DE HELT OCH HÅLLETT STÄNGA NER KLUBBEN FRÅN OCH MED I DAG. JAG SKA RINGA DE ANNARS TAR JAG FLYGET FOLK MÅSTE FATTA VAD DET SOM PÅGÅR, DET HÄR ÄR 2014 MEN STILL SÅ BETLAR DE MILJADER JAG MÅR DÅLIGT UTAV DET HÄR FYYY. URSÄKA OM TEXTEN BLEV LÅNG. MEN JAG VILLE BARA GE MIN SYN PÅ DAGENS REAL MADRID SOM ÄR HELT GALEN, MEN SOM SAGT JAG SKA TILL MADRID OCH SNACKA MED STYRELSEN OCH SÄGA ATT DE SKA RIVA KLUBBEN. ANNARS STARTAR JAG KRIG MED DE URÄSKA OM DE BLEV LÅNG.

Jonny

2014-09-28 - 14:33:43
Hahaha galna människor... Supporten, jag håller helt klart med dig, gillar man inte bloggen så får man fan i mig sticka! Dock tycker jag att bloggen uppdateras inte så ofta men det beror på bloggägarens privata liv! Sen så vill jag även säga något till Bale11:

Är du fan dum i huvudet eller? Tror du verkligen att några miljarder skulle göra någon skillnad? Sen att du tror Real Madrid borde lägga ner? Är du fan från vettet eller? Real Madrid erbjuder människor glädje och passion, något som pengar aldrig kommer kunna köpa!

PETER

2014-09-28 - 14:59:29
jag tycker bloggägaren borde struna i sitt privata liv och ge oss mer real madrid nyheter för fannn

PETER

2014-09-28 - 15:01:02
STRUNTA PRIVAT LIVET GE MER REAL NYHETER

Maziarhihi arman

2014-09-28 - 19:48:33
Hahahahahahhahahahahahhavad är det för fel på er ovan? Han bloggar så mkt han kan, det mesta som skrivs här kmr från marca/goal så kolla de sidorna om ni kan engelska.
Till bloggaren: strunta i vad dessa nättroll säger!

C.RONALDO

2014-09-29 - 18:12:50
avgå admin. GE MIG BLOGG IST SÅ BLOGGAR JAG . MAN HAR INTE BLOGGAT PÅ FELREA DAGAR INTE BRA.

MCF

2014-09-29 - 18:28:37
Haha ni pajaser som tror det är flera personer som skriver så är ni efterblivna. Det är en och samma 15 åring som skriver med olika namn.

Anonym

2014-09-29 - 21:19:05
vad är det som händer med den här jävla bloggen???? inga nyheter har lags upp jag vill ha real nyheter. skit blogg,

...

2014-09-29 - 22:35:05

ALLA NI OSM SITTER OCH KLAGAR, LÄS DET HÄR OCH TÄNK EFTER LITE!!

Av de alla åren jag har suttit och läst den här bloggen, så har jag sett hur bloggägaren suttit och levererat nyheter som bara den. Han har bidragit med ruskigt bra fakta, information du inte kommer att hitta någon annastans, riktig sevärd kille. Det är många som håller med mig med mitt uttalande, till och med de som sitter och ständigt klagar.

På senaste tiden har vi sett hur allting håller på rasa samman. Vi har inte sett regelbundna nyheter på ett tag nu, och folk har börjat lessna, vare sig man är en som sitter och klagar öppet på sajten, eller själv inombords. Vad beror detta på?

Tänk efter lite själva. Detta har aldrig någonsin hänt innan. Att en person plötsligt försvinner och inte hör av sig på något sätt, betyder bara en sak om du frågar mig.Tro inte att bloggägaren inte har haft någon internet, eller tid och därmed missat alla era nedvärderande kommentarer, men av någon anledning så säger han inget. Av någon anledning så berättar han inte ens med en enkel mening varför saker och ting är just som det är, i en värld där människor som inte ens har mat för dagen har möjlighet att få tag på internet, och vad säger det dig??

Någonting allvarligt har hänt.

Bloggägaren har säkert förlorat någon, eller är på väg att göra det. Någon som han verkligen älskar med hela sitt hjärta. En bekant, en vän, en släkting eller kanske till och med en förälder. Hur tror ni bloggägaren känner om hans mamma eller pappa ligger på sjukhus, med lungproblem, hjärtproblem eller kasnke till och med cancer, samtidigt som folk sitter och river ner och smutskastar hans blogg?

Jag vill att vi alla ska sitta och tänka efter lite hur bloggägaren måste känna.
Vi sitter här och kritiserar honom på alla möjliga sätt, skriker och gapar som om han vore ett djur, stampar på honom som han vore en råtta, efter allt han har gjort för oss genom alla dessa år.
Visa medlidande och respekt, och försök, bara försök vara en lite bättre människa, för det finns det verkligen ont om i denna värld...

Carajo

2014-09-30 - 00:14:31
OBS LÄS -- JÄVLIGT VIKTIGT

Fattar inte vrf ni lackar för att nyheter och liknande uteblir. Visst jag har själv märkt att denna sida tappat och de många intressanta artiklarna uteblivit, men vad gör det, det är mer bloggägarens förlust än min (hen får en besökare mindre).

Jag har börjat besöka denna sida allt mindre och mindre och istället tagit mig åt av Realnyheter från SvenskaFans realsida som jag rekommenderar varmt och fotbollskanalens spanienflik.

(Och ni som skriver att ni missar matcher pga utebliven uppdatering är ju hjärndöda, bokstavligen)

Om bloggägaren inte har något emot

http://www.svenskafans.com/spanien/realmadrid/

http://www.fotbollskanalen.se/spanien/

Bra streamsida:

http://www.ronaldo7.net/live/livestream/livestream.html


Anonym

2014-09-30 - 08:51:41
HELT rätt skrivet du äre du visa respekt till bloggägaren, HAN HAR GJORT ETT GRYMT JOBB I ALLA DESSA ÅR.

cr

2014-09-30 - 15:00:52
Till BALE11 real madrid betalar över 50% skatt i spanien och pengarna går till sjukvård pension byggg nya vägar skolor och samt millitären i spanien som åker och krigar

Experten

2014-09-30 - 15:10:25
Snackar om fattigdom o sånt HAHAH

Världen är inte rättvis men inte ska Real behöva betala för det.
Pengar är allt!

Vissa säger nej men utan pengar är du körd,oavsett vad du säger.

Real Madrid är klubben med världens bästa marknadsföring,titlar eller ej dem tjänar miljarder år efter år.
Ni missar en eller 2 matcher so??
Inte hela världen,fotbollen bör inte ta över ert liv heller win or loose always Madridista <3

www.wiziwig.tv där hittar ni alla matcherna.

Sen så har bloggägaren också ett liv,inte bara bloggen har ni betalat honom för detta då kan ni börja klaga! :)

Skriv en kommentar