Marcos Alonso: "Jag är mycket tacksam för denna möjlighet"


M
arcos Alonso, fick spela sin första match med Real Madrids A-lag och han berättar om hur spännande det var.

alonso

Real Madrid Castillas, Marcos Alonso gjorde sin första debut med laget i söndags genom att ersätta Higuaín i de sista minuterna av matchen.

"Allt man tänker på när man sitter på bänken är att få spela. Om målet är till din fördel, tror du att det bara kan vara din dag. Idag har jag anat det, varför det är den lyckligaste dagen i mitt liv."

"Min farfar (Marquitos) pratar alltid om bara Real Madrid. Min familj som var här är verkligen glada, men jag är ännu mer glad."

"Det här är det bästa stället att göra debut efter Bernabeu. Jag är mycket tacksam för denna möjlighet"

"Jag kommer att fortsätta arbeta så hårt jag barakan för att vara här varje söndag. Det är inte lätt att göra plats för dig i en klubb som Real Madrid."

Kommentarer

B e n z e m a

2010-04-05 - 11:57:54
Varför fick inte benzema spela igår???

Anonym

2010-04-05 - 13:30:31
för att dom sparar benzema och både kaka till el clasico som real tar hem:D

R O N A L D O

2010-04-05 - 22:01:27
B Ä S T A BLOGG NÅNSIN

Anonym

2010-04-05 - 22:41:47
JAG HÅLLER MED RONALDO FULLSTÄNDIGT!!!!!!!! BÄSTA bloggen nånsin. Fortsätt gärna så!!!

Skriv en kommentar