Ronaldo : "Jag hoppas Real Madrid är det sista laget jag spelar för"


Cristiano Ronaldo var med i en intervju med TVE idag och sa att Real Madrid måste vinna varje match som är kvar av denna säsong, för att kunna vinna La Liga.
cristiano

"Vi har nio matcher kvar och vi måste tänka på dem som om de vore våran sista maych och vinna dem alla. El Clasico är väldigt viktig att vinna och den kan avgöra vem som vinner, men vi kan inte bara vinna hemma och förlora på vägen till att vinna titeln. Jag är helt övertygad om våra chanser" säger portugisen.

"Real Madrid spelade en av sina bästa matcher för säsongen på Camp Nou, men vi förlorade. Den här gången föredrar jag att spela dåligt och vinna på Bernabeu."

"Jag vill alltid vinna och förbättra mig. Jag vet att det är svårt, men ingenting i livet är lätt. Om det var det, så skulle vi inte födas med att kunna gråta."

"Under de år jag spelar för Real Madrid, som jag hoppas är det sista laget jag någonsin kommer spela för, kommer jag ge allt jag har och bevisa för klubben och fansen att den summan som betalats för mig var vi värda."

"Jag tror vi kommer att se en Spanien-Portugal match i omgång 16 av fotbolls-VM. Det skulle vara en ära, för jag respekterar Spanien, som är en av favoriterna att vinna allt" avslutar anfallaren.

Skriv en kommentar