99% av alla madridistas vill att Mesut Özil ska underteckna för Real Madrid


Det verkar som om Özil har redan fått en plats i Real Madrid fansens hjärta.
Mesut Özil

Efter att Real Madrid började förhandla om Mesut Özil, verkar det som om de trogna Santiago Bernabeu fansen godkänner denna affär. Även fast Los Blancos erbjudit ett erbjudande som avvisades av Werder Bremen vill fansen se tysken i den vita tröjan.

I en åsiktsundersökning som utfördes av Defensa Central, fanns det två alternativ som man kunde välja mellan. Den ena var att underteckna playmakern Mesut Özil och den andra var att lägga till en annan anfallare i klubben.

99% av de som röstade valde att underteckna Mesut Özil, medan endast 1% valde att underteckna en annan anfallare som ska spela bredvid Higuain och Benzema.

Nyligen lovade Real Madrids sportchef, Jorge Valdano, alla madridistas att han kommer göra sitt bästa för att underteckna Mesut Özil i sommar.

Kommentarer

Hala_madrid

2010-08-15 - 20:39:40
Yes yes hoppas hoppas han kommer

hala madrid

2010-08-15 - 21:39:07
varför? vi behöver han inte, vi har kaka. misstolka mig inte jag tycker att han är grym men ett onödigt köp eftersom vi också har canales och vdv på den positionen.. hade hellre sett att vi värvar en till anfallare, det blir tufft att spela med bara två stycken en hel säsong.

JAcksi

2010-08-15 - 22:15:58
Hoppas han börjar spela i real!

Han äger!..Efter CR då lixom:P

ahmed

2010-08-15 - 22:22:31
herregud om det gäller forward så är han nr1 på min o andras lista,men trodde han skuklle spela mitt och ta över kakas position,då blir det ett nej från mig.men annars ja,om forward

Skriv en kommentar