Akademins Juanfran, Joselo och Mateos är glada över att ha fått spela för A-laget


Real Madrids akademi spelare var mycket stolta över att ha gjort sin debut för A-laget.
Youth Team

Real Madrid
s ungdomsakademi spelare, Juanfran, Joselu och Mateos var glada över att ha fått speltid under andra halvleken av matchen mot Hercules igår kväll.

Joselu:
"Jag känner mig stolt över att ha gjort min debut med det här laget. Mourinho har gett oss en chans och vi kommer att använda det väl. Jag är glad och lycklig."

Mateos:
"Jag väntade på det här länge. Det betyder väldigt mycket för mig. Man känner olika känslor och man kommer ihåg sin familj och vänner i stunder som dessa. Det är mycket viktigt att Mourinho räknar med akademin."

Juanfran:
"Vi är mycket tacksamma över att tränaren gav oss chansen att spela med laget i försäsongen. Tränaren har gratulerat oss för våra föreställningar. A-lagets spelare behandlar oss mycket trevlig."

Kommentarer

Anonym

2010-08-23 - 15:37:48
jag är faktiskt jättenöjd med hur dom presterat faktiskt med storstjärnor bredvid sig och extra plus till juanfran :D

Anonym

2010-08-24 - 03:53:29
svär tycker dom är bättre än granedo.. va gör bedro leyon han skämmer ut real tröja han borde ej spela i real

Anonym

2010-08-24 - 03:57:32
svär tycker dom är bättre än granedo.. va gör bedro leyon han skämmer ut real tröja han borde ej spela i real

Skriv en kommentar