Angel di Maria: "Jag är mycket nöjd med matchen och mitt mål"


Angel di Maria är överlycklig och stolt över att ha gjort ett mål i gårdagens match.
Angel di Maria

Efter att Angel di Maria gjorde ett fenomentalt mål igår kväll mot Peñarol, visade argentinaren sin glimhet och blev utsädd till "Man of the Match"- 22-åringen uttryckte sin glädje över denna utmärkelse.

"Jag är mycket nöjd med matchen vi spelade och med målet jag gjorde. Vi spelade bra och avslutade försäsongen med en seger" sa han till Real Madrids officiella hemsida.

"Vi spelade bra under första halvlek och som tur var gjorde vi mål i andra. Jag var lite nervös innan matchen började, men till slut gick allting bra."

"Jag hoppas få en plats i startelvan. Vi alla arbetar hårt för detta och jag kommer göra mitt allra bästa i träningen och i matcherna jag spelar."

"Vi vill ha en bra start på ligan och förtjäna en seger i vår första match. Vi arbetar mycket hårt för att vara i 100% form."

Kommentarer

Anonym

2010-08-25 - 19:27:51
fett fint mål gjorde han ju ;);)

Real

2010-08-25 - 19:52:51
di maria ägde som fan igår

Benjamin

2010-08-26 - 12:50:48
REAL MÅSTE BÖRJA SÄLJA NU ,TISDAG ÄR SISTA DAGEN

sR4

2010-08-26 - 19:29:07
Han har inte varit så bra men målet stärkte hans självförtroende .

Skriv en kommentar