Jose Mourinho tror att Real Madrid kommer nå framgång efter att ha tränat Real i två år


Jose Mourinho har varnat Real Madrids fans att den kommande säsongen kommer vli ett övergångsår.
Jose Mourinho

Jose Mourinho
insisterar på att hans idéer inte kommer att genomföras fullt ut i den kommande säsongen. Han tror att det kommer ta misnt två år tills klubben lyckas nå framgång.

"Den fullständiga omvandlingen kan endast nås i den andra säsongen" sa Mourinho.

"Jag har alltid sagt att mitt lag kan nå toppen under mitt andra år som tränare, även om vissa har vunnit något redan i den första. Jag hoppas att det händer samma sak med Real."

Jose Mourinho vann trippel med sin före detta klubb, Inter, efter att ha tränat klubben i två år.

Kommentarer

go morinho

2010-08-02 - 19:38:30
hoppas vi bara går vidare från åttondelen så äre ett bra tecken på att vi kommer nå framgång men jag hoppas på en final =)

Skriv en kommentar