Rafael Van der Vaart: "Jag är förtjust i Jose Mourinhos sätt att arbeta"


Real Madrids mittfältare, Rafael Van der Vaart, är glad över Mourinhos, Canales och Carvalhos ankomst.
Rafael Van der Vaart

Rafael Van der Vaart
är lika glad nu som han var i slutet av säsongen 2009/10. Den hollänska mittfältaren är nöjd med ankomsten av Jose Mourinho, och nyförvärvningarna, Sergio Canales och Ricardo Carvalho.

"Vi alla presterar bra såhär långt. Jag gillar Canales en hel del, både som spelare och person. Han är väldigt ung, men jag är säker på att han kommer spela en del del denna säsong, samma sak med mig."

"Jag har tre år kvar på mitt kontrakt och jag vill stanna här, eftersom jag gillar Real Madrid mycket."

"Säsongen är väldigt lång och jag är övertygad om att jag kommer spela en hel del. Det finns ingenting som skrämmer mig."

"Ricardo Carvalho är en fantastisk spelare för oss. Han har stor erfarenhet och vi är glada att han kommer till oss. Tränaren vet vad han vill. Vi alla gillar Carvalho mycket. Han har alltid spelat bra i Chelsea. Jag är säker på att han kommer hjälpa det här laget en hel del."

"Jag är förtjust i Mourinhos sätt att arbeta. Träningarna är mycket intensiva och vi alla gör vårt bästa."

"Jag är mycket glad för Spanien. De spelade bättre än vad vi gjorde i VM finalen. De är ett bra lag. Hatten av för alla spanjorer!"

Skriv en kommentar