Real Madrids Jose Mourinho: "Jag är mycket nöjd med spelarna och mitt lag"


Tränaren ser ut att vara nöjd med sin nya trupp.
Jose Mourinho

Efter fredagens match mot Bayern München var Jose Mourinho väldigt glad över att Real Madrid vann matchen. Nu har han också sagt hur nöjd han är med laget.

"Jag är mycket nöjd med de spelare jag har. Jag kan inte förvänta mig något mer än vad gruppen ger mig med så lite arbete under svångremmen. Jag är nöjd med mitt lag. Vi är fortfarande inte ett taktiskt lag, men vår inställning kan inte vara bättre. Det är där vi är ett verkligt lag" sa Mourinho till Real Madrids officiella hemsida.

"Casillas är här för att rädda bollar, vilket är därför han är den bästa målvakten i världen."

Dessutom berättade han vilka spelare som kommer starta mot Standard Leige på tisdag, den 17 augusti.

"De spelare som startar mot Standard Liege på tisdag är Casillas, Arbeloa, Albiol, Ramos, Drenthe, Gago, Lass, Van der Vaart, Granero, Higuain och Benzema".

Kommentarer

Anonym

2010-08-15 - 21:16:26
OMG INTE RONALDO!!!!!!!!!!!

Real the first

2010-08-15 - 21:46:12
OMG!!!!!!!!!! han vill väll testa det är en träningsmatch...

Kan alla barn sluta o skita ner sig så fort det står nåt?

Anonym

2010-08-15 - 21:55:01
glad my ass med backar somtar sig vidare från kanske åttondelen med lite flax ?

SR4

2010-08-15 - 22:33:06
Härligt! :D

A-E-T

2010-08-15 - 23:02:08
är det något fel att han provar ett lag utsn ronaldo? vi lär ju behöva klara oss utan honom någon gång, bra att han expirementerar!

Anonym

2010-08-15 - 23:07:46
Varför använder du inte en så kallad flagcounter i bloggen, ägaren?

Skriv en kommentar