Real Madrids senaste signering Mesut Özil: "Min dröm har gått i uppfyllelse"


Mesut Özil är nöjd med sin flytt till Real Madrid.
Mesut Özil

Real Madrid
s senaste värvning, Mesut Özil, är inställd på att han kommer göra sitt bästa för att lyckas i Los Blancos, efter att ha blivit presenterad som den nya Real Madrid spelaren.

Den tyska 21-åringen vet att han kommer få tävla om en plats i startelvan, men anser att han har gjort rätt beslut.

"Det här är nästa steg i min karriär" sa Özil. "Men jag hade underbara år i Werder Bremen. Tränaren ville ha mig och Real Madrid är ett starkt lag, men jag behöver inte vara rädd."

"Jag ahr alltid velat spela för världens bästa lag och jag kan äntligen säga att min dröm har gått i uppfyllelse."

Kommentarer

JB

2010-08-18 - 18:06:42
yess äntligen. är så j*kla glad över att özil ska spela i real.

BÄsta laget med bästa spelarna!:)

halamadrid

2010-08-18 - 23:56:37
jaaaaaaa özil hoppas real madrid vinner la liga <3<3<3

Skriv en kommentar