Svar del 1

I'm Back! Jag är tillbaka och kommer skriva så som jag gjorde innan jag åkte utomlands ;) Jag har svarat på en del frågor, den andra delen kommer komma senare under dagen! ;)


tror du maicon går till real?
Svar: Perez vägrar ju att betala 30 miljoner euro för Maicon, vilket är summan som Inter begär. Så jag tror inte han kommer till Real.

Hur går det med "Gilla/Ogilla knappen"??

Svar: Försökte fixa en, men det blev väldigt konstigt. Man måste vara inne på facebook för att ”gilla” och det såg riktigt.. konstigt ut :P Men jag ska försöka hitta en annan sorts ”gilla-knapp” ;)

Har du någon hemsida som kan visa Real Madrids matcher gratis och med bra kvaliteé?

Svar: Jag brukar titta på den här sidan: http://myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=football för det mesta. Det finns säkert en bättre sida.. men den sidan är den enda jag kan :S

Hugo sanchez spelade för Real madrid, Vet du hur många säsonger?
Det var väl han som gjorde flest mål under en LA Liga säsong också har jag för mig, eller?

Svar: Sanchez spelade för Real Madrid från 1985 till 1992. Alltså sju säsonger.
Andra frågan, har jag ingen koll på faktiskt.. :S

favorit dryck?

Svar: Hahaha, Coca Cola ;D

Tror du att vi vinner någon titel i år (=?

Svar: Ja, det tror jag faktiskt. Jag tror att vi kommer vinna La Liga. Och vi kommer komma långt i Champions League. Om vi inte vinner CL – kommer vi nog vara med i finalen i alla fall :)

vrf vill du va anonym? hur gammal? vad heter du? kön? vart bor du??
kan du i göra din blogg lite mer som en riktig hemsida?? som tex fotbollskanalen.se.
din startelva? vart ska du resa? favvospelare?

Svar: Haha, varför jag vill vara anonym? – Faktiskt, så vet jag inte? :S :P haha. Vad jag heter? – haha namn säger jag inte, men jag kan säga såhär mitt namn börjar på F :P Kön? – Spelar det någon roll om jag är kille eller tjej ? :P . Vart jag bor? Nästan i mitten av Sverige (lite längre ner) :P

Kommer göra min blogg lite mer som en riktig hemsida i framtiden! :)
Min starelva? Brukar inte tänka på sådant, men såhär vill jag att försvaret ska se ut:
Sergio Ramos - Pepe - Thiago Silva - Marcelo ;)

Jag åkte till England ;)..
Och jag har ingen speciell favoritspelare. Jag gillar alla Real Madrid spelarna! :D

Hur hoppas du Mourinho sätter upp sin start elva, om alla är friska och i form? :P
Svar: Skrev det redan på frågan innan ;)
Jag brukar inte hålla på med sådant, men såhär vill jag att försvaret ska se ut:
Sergio Ramos - Pepe - Thiago Silva - Marcelo ;)

Kommentarer

Anonym

2010-08-10 - 14:36:22
exakt så ska backlinjen se ut, silva e grym!

ThePrinceOfTheRoyalMadrid

2010-08-10 - 16:05:51
Samma här, hoppas de löser sig med gilla knappen :D

Anonym

2010-08-11 - 08:11:03
Ser på sättet du skriver att du e en tjej!

abdul

2010-08-12 - 00:49:08
tror du att real vinner både el clacio matcher i år

Skriv en kommentar