Utlånade Royston Drenthe: "Jag tänker alltid på att återvända till Real Madrid"


Den holländska spelaren säger att han kommer att återvända till Real Madrid när hans kontrakt löper ut.
Royston Drenthe

Hercules
mittfältare Royston Drenthe har sagt att han kommer att återvända till Real Madrid när hans nuvarande lånekontrakt med Alicane klubben löper ut.

Den holländska yttern njöt av de tre åren som han spenderade på Santiago Bernabeu innan han godkände att ansluta sig till ligans nykomlingar.

Han har njutit av sin återvändning till sin bästa form, efter att ha blivit Esteban Vigos nyckelspelare i truppen. Men efter att ha pratat i intervju med sporttidningen AS, sa 23-åringen att han hoppas återvända till det spanska laget för att visa vad han går för i den spanska huvudstadsklubben.

"Real Madrid är en stor klubb, de har alltid mer kvalité än alla andra lag, och det är alltid svårt att visa vad man går för bland så många bra spelare."

"Jag tycker att jag är en spelare som vill ge allting. Jag spelar med mitt hjärta och jag ser mig själv som en vinnare. Jag tänker alltid på att återvända till Real Madrid. Jag njuter av min fotboll nu, men frågan är tydlig, jag är en Real Madrid spelare. Enligt mitt huvud, kommer jag återvända dit."

Kommentarer

Itian

2010-12-17 - 17:22:06
Vi hoppas att du kommer tillbaka i bättre form och utveckling.

Skriv en kommentar