Real Madrid C.F.

Hej alla Madridistas! :D
På denna blogg, kommer det skrivas information och nyheter, som inte ens de kända fotbollssidorna har skrivit något om. Och det är ju självklart nyheter om Real Madrid, och inget annat. Du får reda på väldigt mycket information om real madrid spelarna, och du kan läsa de senaste nyheterna. Så fort jag hör, eller får reda på något nytt som handlar om Real Madrid, så försöker jag skynda mej så fort som möjligt, för att skriva ett nytt inlägg om den nya nyheten ;)

Jag hoppas att både Real Madrid fans, och icke Real Madrid fans har nytta av denna blogg. För vem vet, någon gång kanske jag "råkar" skriva något om något annat lag :D

Kommentarer

adis

2010-02-25 - 22:05:56
är troget madridfan sen 1998! Kommer bli kul att läsa bloggen, hoppas du uppdaterar så ofta som möjligt! :D

Touchen

2010-02-26 - 10:14:32
Jag har varit fan till Madrid så långt tillbaka jag kommer ihåg.. DVS barnsben. Har dock aldrig varit personen som läser bloggar, men när det gäller fotboll är det en helt annan fråga. Sidan ser bra ut och kul att läsa "senaste nytt".

Keep up the good work! /t

www.realmadriidcf.blogg.se

2010-02-26 - 20:20:37
Jag försöker uppdatera så ofta som möjligt, men just nu är jag i en annan stad och använder min systers dator, därför kan jag inte uppdatera på typ två dagar .

Real Madrid C.F. - Sverige

2010-04-07 - 13:45:42
Vad sägs om att införa ett samarbete med facebookgruppen Real Madrid C.F. - Sverige? Annonsera ut länkar om gruppen på bloggen så gör vi det samma på gruppens sida. Syftet med gruppen är att samla alla Svenska Madrid-fans på ett och samma ställe.

zamo

2011-07-11 - 23:18:27
hoppas på neymar

Skriv en kommentar